2010. április 1., csütörtök

Örök szerelem, 20. rész


Visszaérve láttuk, hogy Carmen kocsija már nem állt ott, gondolom valahogy elvitte megtankolni.
Már lassan egy óra, ezért rendeltünk valami kaját, mert hát én hadilábon állok ezzel a főzés dologgal. Na jó, nem mondom, hogy nem kísérleteztem még, de féltem a többiek életét. Lilly szokott szorgoskodni a konyhában, amikor itthon van, de most még ott hortyognak a nappaliban.
Miután megettük a rendelt sushit, Lewis egy lehetetlen ötlettel állt elő:
-Brit, mi lenne, ha a vacsit együtt csinálnánk?
- Mi??? Tuti? Nem szeretném, ha bajotok esne…
- Ugyan már…
- Hát, jó… ha megérjük a holnapot, talán sikerélményem is lesz! – nevettem ki saját magam.
- Szerintem fincsi lesz! – mondta, és gyengéden megcsókolt, mire én is visszacsókoltam.
- Hmm… ennél finomabb nem…

Ebéd után TV-ztünk, utána pedig támadt egy jó ötletem:
- Lewis, nincs kedved eljönni velem vásárolgatni? –muszáj mennem… lassan kipattogok… már három hete nem vettem semmit se :(
- Ööööö… hát… - bociszemek részemről, - Legyen! Akkor utána pedig bevásárolunk pár dolgot a vacsihoz is, rendben?
- Oké. És amúgy mi lesz a vacsi? Keresek valami szakácskönyvet – szakácskönyvem volt egy csomó, mert gyakran ezzel próbáltak ösztönözni a kis tapintatos haverok. De azért találtam is az egyikben egy egyszerű receptet, - Mit szólnál hozzá, ha sütnénk pár sajtos paradicsomot?
- Sajtos paradicsom? Oké – egyezett bele a kreatív ötletbe.
- De azért készítsük ki a pizzafutár számát is… - vettem le a hűtő széléről a kis cetlit.
- Nem lesz rá szükség - mondta mosolyogva.

Kimentünk a kocsihoz, és elindultunk az Arndale pláza felé.
Vettem 4 pólót, 3 hosszú ujjút, 2 hosszú és 2 rövid nacit, 3 cipőt és még egy csomó kiegészítőt – mint említettem 3 hete nem vásároltam.
Körülbelül fél 6-kor mentünk az élelmiszerüzletbe, és megvettük a vacsi hozzávalóit.
8 közepes nagyságú paradicsom 
vöröshagyma 
törött bors 
kemény sajt 
Fél 7-kor már otthon voltunk, Lilly és Sebi is már egész jól néztek ki, vagyis mondhatjuk, hogy tök éberek voltak. Épp videójátékoztak, mikor beléptünk a nappaliba.
- Sziasztok! Merre voltatok? – kérdezte Lilly.
- Vettem pár göncöt, és bevásároltunk a vacsihoz. Ma este nem te sütsz… - vigyorgtam.
- Brit? Sütni? – esett az álla a földig.
- Nyugi, egyszerű receptet választottam. Ha szar lesz, rendelünk pizzát.
- Rendben, te tudod. Ha majd kell segítség, szólj!... ÉÉÉÉÉSSSS… nyertem! – kiabált Lilly. Sebi eddig meg sem szólalt, annyira koncentrált… hiába…
- Sziasztok! Észre sem vettelek titeket. De Lilly, neked erősebb a kocsi – aha…
- Sebi, az öcsédet még hagytuk nyerni, de téged már nem fogunk… - adtam, meg az utolsó döfést.
- Nem is kell! Nyerek én majd magamtól is!
- Nyugi Sebi, attól még ugyanolyan jó pilóta maradsz, ha le is győz egy lány… - piszkáltam még tovább.
- Haver, megesik az ilyen… - mondta együttérzően Lewis, de azért hallani lehetett a hangjában, hogy mindjárt elröhögi magát.
- Ja… de mennyi rá az esély? 1 az ezerhez…
- Most te lettél az az 1, édes – adott neki egy puszit az arcára Lilly, és hozzábújt.
- És egy visszavágó? – csillantak fel Sebi szemei.
- Oké – egyezett bele Lilly.
- Remélem már én nyerek…
- Sebi, mi szorítunk… - veregette meg a vállát Lewis.

A konyhában kiraktuk a hozzávalókat, és nekikezdtünk a komoly melónak. Lewis felvágta a paradicsomot, én pedig megpróbálkoztam a hagymareszeléssel…   1 percen belül csurogtak a könnyeim. Lewis meglátta a szerencsétlenkedésem, ezért odalépett hozzám:
- Ne csináljam én? – törölte le a könnyeket az arcomról.
- Hát… ha téged nem csíp… - adtam neki a reszelőt.
Fél perc múlva már készen is volt, és nem könnyezett egyáltalán.
- Hogy csináltad?
- Ha a szádon át lélegzel hagymavágás közben, akkor nem csípi a szemed
- Ezt honnan tudod?
- Hát…
- Megvan! Te tudsz főzni! És hagyod, hogy itt bénázzak?! – néztem rá nagyon szúrósan.
- Pár egyszerű kaját össze tudok dobni… de amúgy nem vagy egyáltalán béna
- Persze… Na, akkor bedörzsölni a paradicsomot hagymával, utána só és bors… Meg van.
Utána rászórtam a sajtot, Lewis pedig a vajat rakta rá a végén, hogy puha legyen. És most várunk…
10 perc múlva már készen vettük ki a sütőből. Az illata egész jó… nem tudom, hogy finem-e lesz…
- Nyerteeeemmmm!!! – hallottuk a nappaliból Sebi kiabálását. Gondolom Lilly hagyta nyerni, hogy szent legyen a béke, de ezt azért Sebi nem tudja…
- Hmm, egész jó illatok jönnek a konyhából – mondta Lilly hangosan. A hangján nem hallottam, hogy letörte volna őt a vesztés…
- Pont elkészült, gyertek, kóstoljátok meg! – hívta őket Lewis az asztalhoz.
Leültünk mind az asztalhoz.
- Na, akkor lássuk a medvét – mondta Sebi még mindig a győzelemtől eufórikus állapotban.
- Csak óvatosan… - pillantottam rájuk… lehet, hogy ez az utolsó vacsoránk xD

0 megjegyzés: