2010. február 8., hétfő

Örök szerelem, 1. rész

-Lilly, hozz egy kis popcornt!
-Oké Brit, vajas vagy sajtos legyen?
-Hmm…tudod mit?Hozz mindkettőt!
-Rendben.

Az én nevem Brittany Granger, a barátaim csak Brit-nek becéznek, mivel szerintem a Brittany túl hivatalos. 21 éves vagyok és Manchesterben élek a legjobb barátnőmmel, Lilly Cole-lal. Én az éneklést, ő pedig a modellkedést választotta.
Már kiskorom óta imádok énekelni, ezért 4 éve elmentem egy nagyszabású tehetségkutatóra, amelyen a második helyen végeztem, de így is kaptam egy lemezszerződést. Sikerült összehozni az első albumot, amely vezette több országban is a zenei listákat, így nagyon sok ember megismert, ez persze a bulvárújságoknak is köszönhető.
Lilly-vel már alapsulis korunk óta elválaszthatatlan barátnők vagyunk, így amint 18-ak lettünk, vettünk egy közös házat itt, Manchesterben.
Lillyt egy divatfotós fedezte fel az interneten, több márkának is adta később az arcát, így ő is hamar ismertté vált.

Most épp itthon punnyadunk mindketten, mivel neki nincs fotózás, nekem pedig nincs fellépésem. Várjuk, hogy elkezdődjön kedvenc „sorozatunk ”, a Formula 1. Mindketten odavagyunk ezért a sportért már kiskorunk óta. Mostanában egyre kevesebb idő jut a közös izgulásra, így nem hiányozhatott a popcorn.
Az én kedvencem Hamilton, Lilly-é pedig Vettel.
Épp a Belga Nagydíj kezdődött. Mivel Hamilton az elején kiesett, én is szurkoltam a kis németnek Lilly-vel együtt. Végül a nyolcadik helyről a harmadikig hozta a kocsit.
A nagy ünneplés után elmentünk egyet plázázni, és utána kedvenc pizzázónk felé vettük az irányt. Ekkor kaptam egy hívást a menedzseremtől, James-től:
-Szia Brit!
-Helo James!
-Van egy meglepetésem számodra, remélem örülni fogsz!
-Meglepi? Nincs is szülinapom, névnapom, semmi. Mire kapom?
-Hát azt tudom, hogy imádod a Forma 1-et, így elfogadtam a nevedben egy ajánlatot…
-Na bökd már ki!
-Fellépsz a szingapúri Formula 1 Rockson!
-Mi???Ez komoly???
-Hát nem szokásom viccelni…
-Te jó ég… Szeptemberben irány Szingapúr! Jajj szólok a csajoknak, hisz muszáj lesz eljönniük velem… Na, Lilly te hívd Lorent, Ashley-t, Daniela-t, én meg hívom a többieket…ezt a bulit nem hagyhatják ki!
Mire mindenkivel megbeszéltük, hogy csináljon magának egy szabad hetet, már egészen besötétedett. Hazaindultunk. Egész úton  azon gondolkodtam, vajon milyen is lehet Szingapúr. Ázsiában még nem voltak koncertjeim, Európában, és ritkán Amerikában turnézom. Kíváncsi vagyok Ázsiára...Na és persze még ott lesz a kedvenc pilótám is, Lewis Hamilton…kell ennél több? Még három éve  láttam egyszer őt élőben egy kisebb díjátadón, amin ő adta át az egyik díjat…gondolom észre sem vett, hiszen akkoriban még nem sokan ismertek, és díjat sem nyertem, de  Lewis-t már GP2-től figyeltem…és amikor a Forma 1-be került, tudtam, hogy Montoya után ő lesz a kedvencem.
Unalmas napok következtek. A legközelebbi fellépésem két hét múlva lesz csak Londonban,  így addig kedvemre lazulhatok otthon. Lilly-nek el kellett mennie Milánóba, mert az Lacoste-nak volt egy bemutatója, aminek a női arca  ő lett.
Lilly imádja az állatokat, de a kutyusát sajnos ezekre a bemutatókra nem tudja magával vinni, így én vigyáztam Bizsura (hát igen, modell a gazdi), így azt a feladatot is kaptam, hogy vigyem el őt beoltatni. Az állatorvosnál ki is vizsgálták őt, megkapta az oltásokat, és amikor kiléptünk a rendelőbe, egy kisfiú jött be, aki talált az utcán 2 kiskutyát, és a szülei csak egyet engedtek meg neki. Nagyon  megsajnáltam a másik kutyust, ezért elhatároztam, hogy nekem is lesz saját kutyám (nehogy már csak a modelleknek legyen saját kutyusuk J). A kutyusokat kivizsgálta az orvos, és ellátta a kissrácot jó tanácsokkal, na és persze rám is rám fért, hiszen Bizsu is már rég volt kölyök. Az orvos még elmondta, hogy egy angol spániel-lel van dolgom. Húú, oké, nem lesz valami nagy kutyus, mint Bizsu…mert hát ő egy testes labrador. Amint hazaértem, adtam a kis szőrmóknak meleg tejet, de Bizsunak is kellett adni, mivel féltékenykedett egy picit :D
A kutyust elneveztem Radarnak, mert mindent körbeszaglászott a házban, és egyfolytában megtalálta és elintézte a kedvenc holmijainkat. Bárcsak ne tette volna…Na sebaj, legalább már tudunk Lilly-vel rendet tartani magunk körül.

A hétvégére esett a londoni koncertem, amit nagyon élveztem, kétszer is visszatapsoltak minket színpadra. Óriási buli volt…
Másnap olyan voltam, mint egy hulla. Szerencsére hétfő volt, úgyhogy Londonból elég volt visszautaznom csak kedden, mivel szerdán már indul a gépünk Szingapúrba.
Az egész  napot végigaludtam :D

1 megjegyzés:

YwY írta...

áá.tiszta joo te!:D
iggen teccíík :D
a Bizsuuu <3
waaw.naonaonjoo:)
puszííí