2010. február 9., kedd

Örök szerelem, 3. rész

Elpróbáltam a The Best Damn Thing-et. Csodás a stadion akusztikája. Már alig várom a szombat estét!

A szállodába visszatérve még egyszer átbeszéltük, mire jutott Ash Chris-szel:
- Lesz valami, hugi?- kérdezte Kate.
- Képzeljétek, van barátnője… és azt mondja komoly. De azért barátok még lehetünk, remélem… elhívott egy szendvicsre :D
Hát igen, a rendezvényszervezőknél ez fölér egy nagyszabású vacsival is. Azért megígértük neki, hogy szétnézünk, és ha látunk egy jó pasit, aki sötét hajú, és kék szemű, egyből a szobájába küldjük xD.
 Zuhanyzás után befeküdtem az ágyba, de mivel nem tudtam aludni, lementem sétálni a szálloda melletti parkba. Megláttam a medencét, amiben muszáj volt egyet úsznom, ezért gyorsan fölszaladtam a hotelba a bikinimért. Lilly velem aludt egy szobában, így próbáltam olyan halkan előkeríteni a fürdőrucimat, ahogy csak lehet.
- A fenébe, miért nem találom? - suttogtam halkan.
Lépteket hallottam magam mögött, hirtelen hátrafordultam, és megláttam, hogy Lilly tart felém egy vázával. Már emelte felém, amikor rákiáltottam:
- Lilly, én vagyok az, nyugi!- kapcsoltam fel a villanyt.
- Brit? Mit keresel ilyenkor? Azt hittem betörők!
- A fürdőrucimat. Ahelyett, hogy ott állnál azzal a vázával, nem hogy segítenél!
- Minek neked bikini ilyenkor?
- Egy kicsit lazítani indultam volna a medencéhez, rád is rád férne!
- Köszi, nem, inkább visszaalszom. Épp Sebikéről álmodtam…
- Hát álmodozz csak tovább, és ha megint jövök, megígérem, hogy hozok magammal egy zenekart és tűzijátékot, hogy biztos tudd, nem betörők jönnek!
- Hát ez vicces volt, hehe… Te is megijedtél volna, ha arra ébredsz, hogy egy alak matat a szekrényed körül.
- Jól van, kis ijedősöm, megyek le, és kettőre zárom az ajtónkat, hogy egy betörő se jöjjön a szálloda legfelső emeletének utolsó szobájába, csak azért, hogy a holmijaid közt matasson! Vagy esetleg kérsz két rendőrt is a szoba elé?
- Könnyű kinevetni az álmos, rémült csajszit, mi?!
- De ha az álmos, rémült csaj ad rá okot… - nyújtottam rá a nyelvem, és már indultam is végre le.

Az éjjeli úszás mindig kikapcsol. Ilyenkor csak te vagy, és a víz… és egy harmadik valaki, aki az előbb még nem volt itt!
Átvonultam a medence másik sarkába, és majd megpróbálom figyelmet kívül hagyni. Igaz, nehéz lesz, ha egyfolytában csak fejest ugrik a széléről…
Elkezdtem lebegni a vízen… ilyenkor a felszínről csak elmosódva hallani hangokat…de ez a pasi megint fejest ugrott! Hirtelen éreztem, hogy megránt, és próbál a medence szélére húzni. Kapálóztam, és nyerítettem, mire az furcsán rám nézett. Erre kinyitottam a szemem, és mit látok? Hogy nagy szemekkel néz rám… Lewis Hamilton. Csodás, a kedvencem egy őrült…
- Hát ez mi volt? Azt hiszed, hogy akkor már ráncigálhatsz akárkit, ha te egy híres pilóta vagy?- (na és persze a kedvencem… de hát a női büszkeség egy ilyen helyzetben:D)
- Bocsi, csak azt hittem, hogy…
- Hogy?- szakítottam félbe. Kíváncsi vagyok, ezt hogy magyarázza ki.
- Hát hogy megfulladtál… Tudod, nem mindennapi dolog, hogy éjjel egy ember lebeg a víz tetején – Huh, megkönnyebültem, nem őrült. Akkor igazán színészkedhettem volna még a szájon át lélegeztetésig :)
- Hmm… pedig csak lazulni akartam… na mindegy. Te sem tudtál aludni, ahogy látom…
- A szabadedzések előtti éjjelen mindig ezt csinálom, ez valahogy lenyugtat… De, ismerős vagy te nekem! Fellépsz a Rocks-on, nem?
- De, második fellépő leszek.
- Az király!
- A barátn… illetve a voltbarátnőmet, Nicole-t is felkérték, csak épp akkor összeveszett a csajokkal, így ez szóba sem jöhetett.
- Aha… - tehát még mindig nem heverte ki őt – és azért szombaton eljössz?
- Nem terveztem, de most, hogy így mondod… – elmosolyodott.
- Okés, azt hiszem, én fölmegyek, hogy eltegyem magam holnapra… azaz mára (már fél 2 volt)
- Találkozunk holnap?- nyúlt a kezem után.
- Hát, ha te is a pályán leszel, akkor igen J - mosolyogtam rá.
- Persze hogy!
- Oké, akkor délelőtt a pályán – és elindultam föl a szobámba.
Próbáltam olyan hangos lenni, amennyire csak tudtam… Villanyfelkapcsolás, csörömpölés… minden, ami egy „ideális” ébresztéshez kell… és mit látok? Füldugókat…
- Hmmm…nem baj… SAJNOS muszáj lesz felébresztenem, mert ami az utóbbi percekben történt velem, nem bírom reggelig magamban tartani.
Odaléptem az ágya mellé, és jól megráncigattam. Na, legalább ez hatásos volt.
- Megint te vagy? – kérdezte csukott szemmel.
- Nem, én a legkedvesebb álmod, Sebastian Vettel! – suttogtam.
Felém nézett és elhúzta a száját.
- Na jó, ma már gúnyolódtál eleget, be lehet fejezni!
- De ezt muszáj elmondanom!
- Lent valaki a szívbajt hozta rám!
- Már most bírom! – nevetett.
- És nem más volt, mint Lewis Hamilton.
- Brit elég volt már! – kezd dühös lenni...
- De komolyan – ott volt a medencében. Először nem láttam hogy ő az, de épp a vizem lebegtem, amikor menteni akart, mert azt hitte fulladozom. Ja és holnap találkozom vele a pályán.
- Te mázlista, meg sem érdemled! – nyújtotta rám a nyelvét.
- Majd mész és megkeresed Sebikédet, aztán majd őt nyaggathatod! – válaszoltam.
Egész éjjel alig bírtam lehunyni a szemem, csak az előttünk álló délelőttön gondolkodtam.

3 megjegyzés:

YwY írta...

dejoodejoo:))
SeBikee :D:D
iggen jo réész lett.wárom a folytit:)
puszíí

weronyyy írta...

xD...óóó kösszi
majd suliba agyalok vmit.. a takaríto adott ám ihletet.. Ancsi néni xD

Noncsi írta...

Sebikét még álmában is elzavarják... :D
Nagyon jó lett! :D :D
Lewis is jó fej volt! Tetszett!!! :D