2010. február 22., hétfő

Örök szerelem, 14. rész

Mikor felébredtem, nagyon fájtak a szemeim… Kate jött oda hozzám:
- Figyu, van egy jó ötletünk! – akkor nem csak álmodtam…
- Na és, mi az? – kérdeztem kedvtelenül…
- Ugye Lilly-t a reptérre viszik?
- Aha…
- Szóltunk Sebinek, és neki támadt egy jó ötlete… - kezdte.
- De ha szól Lewis-nak, vagy a rendőröknek, akkor… bele se merek gondolni…
- Nyugi, megígérte, hogy nem… félti ő is Lillyt! – nyugtatott meg Kate.
- Rendben. Na, és mi a terve?
- Hát, tudod Sebinek ilyen élénk a fantáziája, és…
- Mondd már! – direkt húzza az idegim…
- Van egy idegenvezető haverja Londonban, és azt találta ki, hogy kínai turistákat hoz a reptérre, azzal, hogy élőben fogják látni Naomi Campbell-t, akivel fényképeszkedni is lehet. A nagy kavarodásban pedig Lilly-t gyorsan elhúzná tőlük, és ekkor szólna a biztonságiaknak.
- Mi? Ez a Sebi nem normális… a barátnőmről, Lilly-ről van szó!
- De hát mi sem tudtunk semmi okosat kiagyalni…
- Oké… de ha Naomi rájön, akkor…
- Nem fog rájönni! Tuti a terv! – tartotta bennem a lelket.
- Oké… bízom Sebi-ben!
- Sikerülni fog! – jött oda Vicky is.
- Kössék be magukat, landolunk! – hallatszott a hangszóróban.
A gépünk sikeresen landolt, a csomagjainkat Loren elintézte, hogy az egyik szállodához vigyék.
Odajött hozzánk Seb haverja:
- Sziasztok! John vagyok!
- Heló!
- Hívott Sebi, hogy mi a helyzet… a turisták a büfében vannak. Eddig még nem láttunk Naomiékat, úgyhogy figyeljetek ti is! – adta ki a parancsot.
- És ha már elvitték őt valahova, és most ők figyelnek minket? – miért vagyok ilyen vészmadár?
- Hé… forduljatok el! Itt jönnek! – mondta John.
Gyorsan fölkaptunk pár újságot, és az arcunk elé tettük. John elindult a kínaiak felé, rámutatott Naomi-ra és az embereire.
Három izompacsirta volt még vele. Ott volt Lilly is. Nem láttam, hogy bántották volna őt, ezért picit megnyugodtam. Amikor kiszúrt a tömegből, szólni akart, de mutattam neki, hogy maradjon csendben. Még veszélyben van…
A kis sárgák odamentek, és elkezdtek kattogtatni. Naomi láthatóan ideges lett, mert fellökött kettő kínait is. Persze ez feltűnt a biztonságiaknak is, akik odamentek hozzájuk… Jaj, ne, ez nem így volt a tervben…
- Minden rendben? – kérdezték a fura csapattól.
- Hát nem egészen… ugyanis… mindenhol körülvesznek minket a rajongók – mosolygott Naomi az egyikre.
- Nem akarják, hogy esetleg elkísérjük önöket egy darabon? – kérdezte az egyik.
- Köszönjük, nem kell! – kezd ideges lenni.
- De ránk nyugodtan számíthatnak, ha…
- KÖSZÖNJÜK NEM KELL! – és indult tovább, amikor Lilly hirtelen odafutott hozzám.
- Bíztam bennetek! Borult rám, de a kimerültségtől összeesett. Gyorsan felültettük az egyik székre.
- Gondolhattam volna, hogy ebben a ti kezetek is benne van! – mondta villám tekintettel Naomi, és előkapott egy fegyvert.
- Hölgyem, tegye azt le! – szóltak rá a biztonságiak. Azok intettek a személyzet többi tagjának, hogy az utasokat tereljék biztonságos helyre.
- Pedig azt hittem, van eszed… - sziszegte.
- Nem csak körülötted forog a világ! – vágtam a fejéhez. Pedig most egy fegyverrel áll előttem… illene valami nyugisabbat mondani…
- Ó, mert te körületted?
- Akárkit megkaphatsz a világon, miért pont Lewis-t szemelted ki?
- Te ezt nem érted! Mire mennék egy öreg pasival? A pénze már nem kellene… na de Lewis fiatal is, híres is… és… Mondhatom ezt neked, hisz te is fiatal vagy, nem érted milyen az, ha az ember hozzá van szokva ahhoz, hogy mindig a címlapon van, és aztán folyamatosan egyre csak lesi a telefont, amin semmi üzenet sincs, az ügynökségeknek már nem kellek, mert hát vannak fiatalabbak, és… ha az ő oldalán jelennék meg, talán újra a topon lehetnék, és…
- De te nem veszed észre, hogy pont ez a visszataszító? Lewis szeretett, mint egy barátot, de mást nem érzett irántad! – léptem oda hozzá, - ezt pedig kérlek, tedd le! – mutattam a pisztolyra.
- Na, azt már nem! Látszik, hogy csak egy buta kis liba vagy! Egy ilyen szöveggel meg lehet téged főzni! – vigyorgott gonoszan és hirtelen megfordított, a hátamnak szegezte a puskacsövet. A biztonságiak közelebb léptek hozzá.
- Vissza! – kiáltott rájuk, - ha bárki moccanni is mer, akkor a kis énekesnőnk golyót talál magában!
A légy zümmögését is hallani lehetett volna, akkora csönd lett… Naomi a gépe felé irányított.
- Menj egyenesen! Semmi kis trükk, vagy megbánod!
Hirtelen Lilly tért magához, és elkiáltotta magát, mielőtt a többiek rászólhattak volna.
- Hol vagyok? Mi történt velem? Brit? Vigyázz!!! – kiabált, mikor meglátott.
- Mindent a kis barátnődnek köszönhetsz! – és meghúzta a ravaszt, de ekkor valaki arrébb lökött… és a golyó nem talált el engem…

0 megjegyzés: