2010. február 15., hétfő

Örök szerelem, 10. rész

Reggel csodásan ébredtem, gondolom azért, mert Lewis-szal álmodtam. Lementünk reggelizni a lányokkal, és odajött hozzánk Fernando Alonso felesége, Raquel. Már egyszer találkoztam vele, amikor Birmingham-ben koncertezett, én pedig az előzenekarban énekeltem akkor még vokált. Raqu-nak csodás hangja van.
- Sziasztok! Raquel vagyok.
- Szia! Ők itt Vicky, Ash, Kate, Lilly, Dan, Loren én pedig Brit vagyok – mutattam be neki mindenkit.
- Csak gratulálni szeretnék a tegnap estéhez, mert nagyon jól megoldottad az egészet. Még tegnap el szerettem volna mondani, de a koncert után azt mondták, rögtön elmentél.
- Köszi! Hát nagyon fáradt voltam.
Betoppant Lewis is.
- Heló Raguel!
- Szia Lewis!
- A pályára indultok?
- Aha, csak még Fer telefonál.
- És mi lenne, ha együtt mennénk a pályára? – kérdeztem.
- Rendben – egyezett bele Raq.
Nando a telefonálás után odajött, bemutatkoztunk egymásnak, és elindultunk a pályára. Lewis beszélgetett Ferrel.
- Raq, Lewis-on és Fernando-n sem látni, hogy valami feszültség lenne köztük, pedig sok mindent írt róluk a sajtó. Igaz, erről még nem is kérdeztem Lewis-t.
- Hát a sajtó nagyon felfúj mindig mindent. Már egy csomószor láttam, hogy épp válunk, vagy csaljuk egymást… de hát a bizalom mindennél fontosabb. A riportereknek ez a munkájuk, mi meg jókat mulatunk rajtuk! – nevetett Raquel.
- Igazad van! Képzeld, amikor megjelent az első albumom, akkor épp azt állították rólam, hoy lezbi vagyok, mert csináltak egy képet arról, ahogy épp Lilly nyakába ugortam, mikor haza jött egy hónap után Amerikából.
- Komoly?
- Ja, de jót röhögtünk rajta. És akkor találkozgattam is egy sráccal, akit később dobtam, mert egyszer felvettem a telefonját, és egyből kérdezgették, hogy – Hányadán állsz már a csajjal? Beférkőztél hozzá rendesen? – szóval így állunk – mondtam. Amúgy sem bírtam nagyon ezt a srácot…most meg csak kihasznált. Aztán amikor dobtam őt, a fejemhez vágta, hogy menjek csak az én kis Lilly-kémhez!
- Ja, arra én is emlékszem – jött oda Lilly, - aztán odamentem hozzád, megöleltelek, adtam egy puszit az arcodra, és mondtam, hogy mostantól már csak az enyém vagy!… jó móka volt…a srác pedig elfutott.
Mire elmeséltük a sztorit, meg is érkeztünk a motorhome-okhoz. Elbúcsúztunk Fertől és Requel-től, Lilly pedig elvitte a többieket szétnézni a Red Bull-hoz. Mert hát ő oda tartozik már xD. Lewis-szal elindultunk a McLaren felé, amikor Bernie Ecclestone  kedvenc ”barátnőm”, Naomi kíséretében oda jött hozzánk:
- Jó reggelt! Lewis, be sem mutattad még nekem a barátnődet! – vigyorgott felém a maga 150 centijével.
- Nektek is jó reggelt Bernie. Ő itt Brittany Granger - mutatott be törppapának.
- Örvendek. Szólítson csak nyugodtan Brit-nek!
- Elbűvölő. Ugye te énekelted el tegnap este a Yesterday-t? Elszerettem volna menni, de sajnos még tárgyalni kellett erről-arról, és…
- Jajj, nagyon szédülök… - mondta Naomi, és PONT Lewis karjaiba esett. Hát nagyon műre sikeredett neki…
- Naomi, minden rendben? – hajolt oda Bernie.
Nekem több sem kellett, felnyitottam az ásványvizes üvegem, és jól nyakon öntöttem vele a kis szédülőst.
- Te megőrültél??? Hogy képzeled, hogy…
- Jajj, bocsánat… csak hát tudod ilyenkor a friss víz a legjobb – magyaráztam neki angyalarccal. Nagyon vicces volt, ahogy folyt róla a festék.
- Azt hiszem, jobb ha mi most megyünk! – és Bernie elvitte magával Naomit.
- Mi ütött belé? – kérdezte tőlem meglepetten Lewis. Biztos ő is észrevette, hogy csak műesés volt.
- Nem tudom, de már tegnap is vicsorgott nekem…
- Biztos féltékeny rád…
- Aha, majd pont rám lesz féltékeny egy modell…
- De te amellett, hogy szép is vagy, van eszed is és humorod!
- ÓÓÓ…ne mondj ilyeneket, mert elpirulok!
- Ez az igazság! – és adott egy puszit az arcomra.

Megbeszéltük Lewis-szal, hogy délben együtt ebédelünk. Ezek után ő bement a motorhome-ba, én pedig a csajokkal voltam.
Háromnegyed 12–kor elindultam a McLaren felé, mikor elém állított az immár újrasminkelt-újrahajvasalt Naomi:
- Nekünk lenne pár tisztázni valónk…

0 megjegyzés: