2010. február 10., szerda

Örök szerelem, 4. rész

Mind együtt reggeliztünk a csajokkal, és elmeséltem nekik, hogy mi történt velem az éjjel.
- Aztán fölébredtél… - forgatta a szemeit Vicky.
- Hát ne higgyétek el! Ma a pályán találkozom vele!
- Komoly? – kérdezte Loren.
- Hát az! – vigyorogtam – a saját szemetekkel fogjátok látni!
- Ő… hát én nem hiszem, hogy ki fogok tudni menni – szólt közbe Ash, - a főnök kikotyogta az egyik Red Bull-os haverjának, hogy itt vagyok, és mivel megbetegedett a rendezvényszervezőjük, felkértek engem az esti PR buli megszervezésére.
- Nem baj hugi, majd elmesélünk mindent – vigasztalta meg Kate.
- Még jó! – nevetett fel Ash.

Kaja után Ash-en kívül mindenki jött velem a pályára. Már kíváncsiak voltak.
A McLaren box felé vettük az irányt. Szerencsére szólt előre Lewis a biztonságiaknak, hogy megyünk, ezért akadálymentesen átjutottunk.
Lewis már overallban volt, és Naomi Campbell-lel beszélgetett – hát ez a nő mindenhol ott van.
- Halihó! – integettem felé.
- Szia! Naomi, ő itt Brittany és …
- A barátnőim Kate, Lilly, Dan, Loren és Vicky . Örülök – mondtam a párduccsajnak egy műmosoly kísértében.
- Én is NAGYON örülök! – húzta el a száját – de már sajnos mennem kell, megbeszéltem egy találkozót Bernie-vel. Majd még találkozunk Lewis édes!
- Majd még találkozunk Lewis édes… - sziszegtem magamban.
- Hmm? – kérdezte Lewis.
- Semmi – mosolyogtam rá.
- Nagyon örülök, hogy eljöttetek.
- Ki nem hagynánk. Na, és milyen a kocsi?
- Most már sokkal jobb, mint évelején volt, a győzelemre is esélyesek lehetünk.
- Ez király! De nem kell még menned? Nem akarom, hogy miattam itt lekéss bármit is!
- Jaj, dehogyis! Csak fél óra múlva ülök kocsiba. Van kedved inni velem egy kávét? A McLaren-nél készítik a legjobbat.
- Persze! Kíváncsi vagyok erre a fincsi kávéra! – kacsintottam a csajokra, ami azt jelenti, hogy utána mindent elmesélek nekik töviről-hegyire.
- Akkor gyerünk!

Átmentünk a box másik felébe, ahol Lewis rendelt két feketét. Pár percen belül ki is hozták.
- Hmm! Ez tényleg isteni! – ááá…vaníliás-kókuszos keksz is volt hozzá, a kedvencem.
- Örülök, hogy ízlik. Mesélj valamit magadról.
- Hát… Manchesterben születtem, ott is élek a legjobb barátnőmmel, Lilly-vel, és a kutyáinkkal, Radarral és Bizsuval, akikre most a szomszéd néni vigyáz – látom gondolkodik, melyik is lehetett Lilly  – Lilly, aki előbb zöld ruhában volt.
- Jaj persze. Tudtam ám – aha… mondjuk én se tudnám megjegyezni a nevüket,  ha így egyszerre beállítanának.
- Amúgy egyszer már találkoztunk. Még a tavalyelőtti Awardson kaptam pár jelölést, így elmentem. Sajnos díjat akkor még nem kaptam. Kék ruhám volt, és valahogy szétment a cipzár a hátulján, így egész este inkább csak ültem, és bájologtam az unalmasabbaknak.
- Nem szőke volt akkor a hajad?
- De, azt hiszem. Mert?
- Emlékszem rád!
- Komolyan? – ööö… ezt nem értem… - csak direkt mondod!
- Esküszöm! És egyenes volt a hajad arra is. Ja és odament hozzád Nick Carter, hogy felkérjen táncolni, de te gondolom visszautasítottad, mert a következő percben már a pultnál ült és végig már csak Martini-t ivott. Már elhiszed?
- Oké, hiszek neked! – pont rám emlékszik a sok ember közül. Emlékszem Nick elkeseredett, de hát akkora szégyent azért, hogy leesik a ruhám... Rápillantottam az órára - Még nem kéne a boxban lenned?
- Hoppsz, így elment az idő? Veled gyorsan telik :D

Visszamentünk a boxba, a mérnökök már futottak köré és mondták a sok technikai dolgot, amiből párat azért megértettem.
- Brit, ebéd közben ott folytatjuk, ahol abbahagytuk!
- Oké – válaszoltam neki mosolyogva – sok szerencsét!
- Ha te itt vagy meg lesz! – kacsintott rám.
Ezután pályára gördült a kocsival. A csajokat elhívtam a szerelőktől és mérnököktől, mert ahogy láttam, teljesen lekötötték a figyelmüket. Daniela-n meglepődtek, mennyire ért a technikához, és meglepődtek azon is, hogy egy egész gokartpálya van a nevén.
- Na, mi volt csajszi?
- Képzeljétek, emlékezett rám az Awardsról!
- Rád? Csak kamuzik! – vágta rá rögtön Vicky
- Emlékezett a hajam színére, és arra is, ahogy lekoptattam Carter-t, a cipzáram miatt!
- Ez olyan romantikus… - megölelt Lilly.
- Azért nem kell itt elcsurogni mellettem, hé! – szabadultam ki a kezei közül.
- Bocsi – nevettünk rajta mind. Na, közben lestétek ki vezet?
- Az elején Kubica volt a leggyorsabb, utána Kimi, most pedig… Lewis!
- Hát mondta, hogy jó a kocsi.
- Jó??? 5 tizedet adott Kimi-nek! - mutatott az időkre Daniela.

A szabadedzést végül Lewis nyerte, igaz Kimi faragott le 1 tizedet, de hát ez a McLaren szárnyalt.
A kötelező interjúk után Lewis jött oda hozzám, és egy puszit nyomott az arcomra.
- Ezt miért kaptam?
- Mert szerencsét hoztál nekem csajszi! – én meg a szerencse…
- De azért nem csak szerencse kellett ahhoz a 4 tizedhez!
- Lewis!- szóltak neki a mérnökei.
- Rohanok! – kiáltott neki vissza – Akkor délben megyek érted. Sziasztok! - adott egy puszit az arcomra, és odaköszönt a csajoknak is.
Azt hiszem ez volt életem eddigi legjobb szabadedzése... 

2 megjegyzés:

Noncsi írta...

Nagyon jó lett ez a rész is! :D
Lewis aranyos nagyon, na de ez a Naomi.. :S Be fog még kavarni?

weronyyy írta...

Hát...ha azt mondom, hogy igen, nem árulok el nagy titkot xD