2010. február 8., hétfő

Örök szerelem, 2. rész

Kedd reggel 10 felé ajtókopogtatásra ébredtem:
-Hölgyem, egy kis meglepetést hoztunk önnek!
-Ilyen korán meglepi?
Ekkor kinyílt az ajtó, és Loren, a színésznő barátnőm ugrott a nyakamba:
-Hát te hogy kerülsz ide? – kérdeztem meglepetten.
-Megakartalak lepni, és mivel már befejeztük a forgatást, eljöttem hamarabb, így többet együtt lehetünk.
-Ez nagyszerű!

Loren a gimiben csapódott még hozzánk, Franciaországban élt, és kapott ösztöndíjat Angliába, így ismertük meg egymást.
Most éppen filmet forgattak, az Eclipse-t, amelyben Alice szerepét játsza. Mivel ezt a történetet én is szeretem, mindig próbálok belőle ezt-azt kiszedni, de nem sok sikerrel.

- Na és mi volt a forgatáson? – kezdtem puhatolódzni.
- Hát nagyon király volt  kezdte –  eddig ez volt a legjobb forgatás.
Na, ha így kezdi megint nem sikerült kiszednem belőle semmit sem :S

- Gyere, segíts nekem pakolni, ha már nem mondasz a filmről semmit se!
- Jó, segítek!
Fél 2 lett, mire már kiértünk a repülőtérre. A gépünk 2-kor indult, így még beültünk egyet kávézni.
- Nem is kérdeztem, mi van veled és Tony-val?
- Hát igazából azért is vagyok most itt, mert semmi kedvem nem volt hozzá visszarepülni Canadába. Mondjuk, szerintem nem is hiányzom neki. Azt hiszem kezd nagyon kihűlni a kapcsolatunk. Mint barát, még mindig szeretem, de semmit több. Ezért is mondtam, hogy elkísérlek a Rocks-ra, mert kell egy kis lazítás pasi téren is J Ha hazaértem beszélek vele, és ha tényleg nincs már köztünk semmi, akkor szépen szakítunk, és vége.
- Wow… Pedig olyan szépek voltatok…
- Hát de már lerobbant ez a kapcsolat…ez van…
- Na jó, gyere siessünk a gépre, mert cseszhetjük a lazítást ha itthon maradunk.

A gépen kitraccsoltuk a mostani mezőnyt, rájöttünk, hogy Loren-nek senki sem jön be igazán… Hát majd meglátjuk, mit hoz a hétvége…
Amikor odaértünk már ott voltak a  BEP-es srácok, mivel nekik is most érkezett a gépük. Velük mentünk a hotelig, amely ott volt a pálya mellett, ahonnan még a futamot is nézni lehetett volna. Ja és azt ki ne felejtsem, hogy a pilóták  a mellettünk levő hotelben szálltak meg… fú de király!
Gyorsan kipakoltunk Lorennel, lezuhanyoztunk, és bedőltünk az ágyunkba.
Másnap reggel 9 után keltünk, és elmentünk a reptérre, mert vártuk a csapat többi tagját: Lilly-t, Daniela-t, Ashley-t, Kate-t és Victoria-t.
Ashley és Kate tesók, őket egy New York-i fellépésen ismertem meg, Ashley rendezvényszervező, Kate pedig divattervező , gyakran dolgoznak együtt Lilly-vel.
Daniela-t tavaly ismertem meg, amikor elmentem a Miss Earth szépségversenyre fellépőként, és az egyik program a jelölteknek gokartozás volt. Daniela a Sao Paulo-i gokartpálya tulajdonosa. Eredetileg csak az apukája volt a tulaj, és Dan nem is szerette a gokartot, de mivel egyre többet járt a pályára, megfertőzte a benzingőz, és most már egyedül vezeti az egészet.
 Victoria épp most lett 18. Ashley-t kérték fel a szülei, hogy rendezzen neki bulit, és annyira jól sikerült, hogy azóta is mindig mindent Ash szervez az egész családnak. Én Vicky-t akkor ismertem meg, amikor az anyukájának szerveztek egy bulit itt Angliában, mivel itt született. Az apukája Los Angeles-ben, és mert valamilyen kormányzó is, ott élnek.
Lepakoltunk a szállodába, és elindultunk megnézni, hol is lesz a fellépés.
Amint beértünk a stadionba, mindannyiunknak leesett az álla. Minden tele volt  színes lámpákkal, a színpad mögé rakták fel az óriási kivetítőket, és állították össze a színpad első részét, melyet úgy terveztek, mint egy nyitott liftet…tehát ha ráálltál, felvitt a színpad tetejéig…hát ilyen komoly cuccot keveset láttam eddig… ha láttam…
A szájtátogatás után odamentünk a szervezőkhöz, akikből párat ismert Ash, köztük a legelső szerelme (áá de romantikus… azt hiszem a suli miatt mentek szét még annak idején, és Ash sokat sírt utána, de ismét felvették a kapcsolatot), akivel lepacsiztak és beszélgettek valami szakmai dolgokról. Odaléptem hozzájuk én is:
-Helo Chris, te semmit sem változtál!
-Brit, te már tiszta nő vagy! - hisz már  21 vagyok….
-Hát igyekszem. Na és kik lesznek a további fellépők?
-Gondolom találkoztál Fergie-vel és a srácokkal, errefelé ugrálnak valahol.
-Aha.
-Ők lesznek az elsők, utána jössz te, Beyoncé, Rihanna, Alesha Dixon, David Guetta és Kelly Rowland, a legvégén pedig Gaga fogja zárni az estet
-Wow… ez jól hangzik  
-Van kedved egyszer elpróbálni?
-Aha, miért is ne!

0 megjegyzés: