2010. február 12., péntek

Örök szerelem, 6. rész

Természetesen megnéztem a szabadedzést a tv-ben. Lewis a második lett Vettel mögött. Mutatták a Red Bull box-át, és kit látnak szemeim? Hát Lilly-t. Na, remélem, ha visszaér, elmeséli.
Az edzés után lekapcsoltam a tv-t, és elaludtam. Pár perc múlva azonban betoppantak a csajok is. Ennyit a pihenésről :D.
- Jól vagy Brit?- kérdezte Kate.
- Persze, kutyabajom! – válaszoltam.
- Hívtalak egy csomószor, hogy mikor jössz már, aztán Lewis elmesélte, mi történt ebéd közben. Hát, nagyon aggódott miattad! – mondta Lilly.
- Bocsi, kikapcsoltam a telefonom. Képzeljétek, épp megcsókolt volna, amikor jött a…
- Jaj, te csajszi… Nem is te lennél! – nevetett Vicky.
- És, mi volt az edzésen?
- Az egyik Ferrari mérnökkel beszéltem az aerodinamikáról, és adtam nekik egy tippet, amitől sikerült gyorsulniuk 2,5 tizedet! – mesélte Daniela.
- Wow. Még milyen rejtett képeségeid vannak, te csajszi? – nevettem. Nem semmi ez a Daniela – Kate?
- Mi Loren-nel csak ültünk a McLaren boxban, és tárgyaltuk Tony-t – válaszolta Kate. Loren-re néztem, akinek a szemében láttam a szomorúságot.
- Ugyan, Loren, ne keseredj el, találunk majd neked valakit. Amúgy meg, ha szakítasz Tony-val, próbáld meg kiélvezni azt is, hogy szabad vagy. Mármint azért nem kell mindenkivel összefeküdni, de, érted…
- Oké Brit, de…
- De neked is kell szabadság! – jajj ez a Loren már mindig csak ilyen szerelmes fajta lesz.
- Lilly, te merre jártál? – kérdeztem, mintha nem láttam volna a Red Bull-nál.
- Én sétálgattam Vicky-vel a boxutcában, épp a Red Bull előtt leskelődtem, mikor megbotlottam valamiben, és letört a második kedvenc magassarkúm sarka. Rászedtem Vicky-t, hogy hozzon a szállodából nekem egy szandált, és lesse meg, hogy nem vagy-e ott. Nekidőltem a falnak, és vártam. Ekkor ki jött épp arra?
- Fogalmam sincs! – mondtam, mintha nem gondolnám, hogy Vettel.
- Hát Sebi! – mondta csillogó szemekkel.
- Komoly? – vágtam megdöbbent arcot.
- Megkérdezte, miért tapadok neki a falnak, és miért vágok olyan fancsali képet, én pedig elmeséltem neki. Azt mondta, bemehetek vele a box-ba, és leülhetek, mert úgy mégis csak kényelmesebb. Olyan édi volt… A boxban levetettem a cipőim, és mezítláb vártam Vicky-t. Ő beszélgetett a mérnökeivel, és akárhányszor odanéztem, mindig rám mosolygott… Hogy lehet valaki ilyen ari?
- Jól van te hősszerelmes! – nevettem rajta – Én pedig gubbaszthattam a hotelszobában. Na de este megnéztek velem valami filmet?
- Hát tudod, Ash említette azt az esti PR-bulit, és Sebi mondta, hogy nincs kísérője, és ha van kedvem, elmehetek vele. Nem gond?
- Jaj, ugyan már, menj csak el, csak azt hittem, nincs más programod. Többiek?
- Nekünk okés – válaszolták.
- Rendelek pizzát, milyen legyen? – kérdeztem
- Gombás, kukoricás, és egy csibés. – vágta rá Kate.
- Mindenkinek megfelel? – kérdeztem.
- Aha – mondták egyszerre.
- Na, most megyünk, és pihenünk addig, sziasztok!
Elmentek a saját szobájukba.   
- Oké. Na és milyen filmre gondoltál? – kérdezte Lilly.
- Valami vígjátékra.
- Sebi mondta, hogy ő legutóbb az Alvin és a mókusok 2-t látta, és nagyon tetszett neki… - hát ez a Sebike…
- Alvin és a mókusok? Megfelel! –  nevettem.
- Azt hiszem, itt van neki. Felhívom, hogy amikor jön értem, hozza be a DVD-t – mondta Lilly.
- Oké. Én pedig áthívom Lewis-t is. Azt hiszem, mondta, hogy ma este nincs semmilyen szponzorakció sem.
- Brit, szerintem beléd habarodott! – mondta hirtelen Lilly.
- Mi?
- Hát, ahogy aggodalmaskodott érted…
- Jó, hát nincs hozzá szokva, hogy érzékeny gyomrú vagyok! – nevettem.
- Lehet, de akkor is. Na segítesz valami épkézláb ruhát választani a vacsihoz?
- Persze. Gyerünk a szekrényhez.
Egy csomó ruhát ajánlottam, de neki egyik sem tetszett. Végül eszembe jutott egy, amit még pár hete a szülinapomra választottam, de aztán mégsem vettem föl akkor, mert begyulladtak a manduláim, és ki kellett szedni. Szép kis szülinapi ajándék… Ha jól emlékszem a ruhát ide elhoztam magammal.
- Á, ezaz! Megvan!
Egy gyönyörű piros ruha volt, a közepén nagy strasszkövekkel.
- Brit, ez csodás! Te vagy a világ legjobb, legrendesebb barátnője!
- Jaj, Lilly elszállok még magamtól! – nevettem.
- Akkor most hívom Lewis-t.
- Oké, addig letusolok.
Megkerestem a telefonom, és bepötyögtem a számot.
- Haló! Brit? Jobban vagy?
- Szia Lewis! Persze, majd kicsattanok! – na jó, ez azért nem igaz – csak azért hívlak, hogy gratuláljak a második helyhez , és hogy nincs-e kedved megnézni velem és a barátnőimmel este az Alvin és a Mókusok 2-t?
- Nem zavarnék bele egy csajos estébe.
- Jaj, ugyan már, örülni fognak neked.
- Biztos?
- Jajj ugyan már! Ne kéresd magad! – nevettem.
- Hát, ha a barátnőidet nem zavarja, 7 órakor átmegyek.
- Oké, várlak. Szia!
- Szia! – tettem le a telefont.


A ruha:

                                                                    

2 megjegyzés:

Noncsi írta...

Weronyyy! :D
Egyre jobbakat és jobbakat írsz! :D
Sebike is milyen rendes volt!! És az Alvin és a mókusok... :D Remek ötlet! :)

weronyyy írta...

Köszi Noncsi!