2010. február 13., szombat

Örök szerelem, 8. rész

Végigizgultam az edzést, Lewis mindig csak pár percre jött a box-ba. Ilyenkor mosolyokat küldöztünk egymásnak. A munkának lett eredménye, az edzést sikerölt megnyernie.
- Gratulálok! – mentem oda hozzá a kötelező interjúk után.
- Kösz. Szerencsét hozol nekem, már mondtam! – nyomott egy puszit a számra.
Ebédelni nem mentünk egy különleges helyre sem, mert még mindig nem ehetek nehéz ételeket.  Lewis bevitt a McLaren konyhájába, és szólt az egyik szakácsnak, hogy készítsen valami piskótás gyümölcskeveréket nekem, ő pedig megint valamilyen tésztát evett, de persze csak nagyon keveset. Ekkor megcsörrent a telefonom. Chris volt az.
- Szia Chris!
- Hello Brit! Na mondom is. Az esti koncertre be kell állítanunk pár dolgot, és jó lenne, ha eljönnél egy órára. Nem gond?
- Dehogy! Mindjárt indulok is. Szia!
- Köszi, szia!
- Lewis, most mennem kell a stadionba, de megpróbálok visszaérni az időmérőre.
- Oké. Ha nem sikerülne visszaérned, azért biztos ami biztos, kaphatnék egy szerencsecsókot?
Azzal kapott egy picike csókot, és indultam a stadionba.
Chris fogadott. Lediktáltam neki a számokat, és kiválasztottam, hogy milyen effektek jelenjenek meg a dalok közben a hátsó kivetítő vásznon. Csupa szerelmes számot választottam, azokhoz pedig mindenféle szivecskés, szerelmespáros hátteret. Le sem tagadhatnám, hogy kezdek nagyon szerelmes lenni…
Háromnegyed kettő felé végeztem, gyorsan visszamentem a pályára. Lewis már a kocsiba készült beülni. Odaszaladtam hozzá.
- Huh, itt vagyok!
- Szuper! Akkor kaphatok még egy szerencsecsókot? – vigyorgott felém.
- Te kis telhetetlen! – mosolyogtam, és kapott is egyet ami, annyira jól esett, hogy nem is akartam abbahagyni… Végül már Martin Witmarsh jött oda, hogy a pilótának mennie kéne…
- Ügyes légy nekem dupla szerencsecsók tulajdonosom!
- Igyekszem! – azzal kigurult a pályára.
A Q1-ben a második helyen, Q2-ben az első helyen jutott tovább. A Q3-at már a Red Bull-ban néztem Lilly-vel.
Az 7. percben Lewis vette át a vezetést. A vége felé ment ki mindenki a pályára egy utolsó gyors körre. Sebil az első szektorban 2 tizeddel volt gyorsabb Lewis-nál, ám ekkor ő is ment egy hasonló időt az első szektorban. Lilly-vel szorítottuk egymás kezét. Ekkor mutatták, ahogy Barrichello odacsapta a kocsit, így vége is lett az időmérőnek, a gyors köröket sem lehetett már befejezni, így Lewis nyert, Sebi pedig a második lett. Gyorsan átfutottam a McLaren-hez, és amint Lewis kiszállt az autóból, a nyakába ugrottam. Persze a fotósok mind kattogtattak, de kit érdekel! Ezt a pillanatot úgysem tudják elrontani…
- Lewis, önnek minden napra jut egy cicababa? Tegnap Naomi Campbell, ma pedig Brittany Granger? Este látták önt a szobából kijövet… Ön fizet Brittany szolgáltatásaiért?
- Hmmm… szerepjáték? – suttogtam halkan Lewis fülébe.
- Téged ez nem zavar? – kérdezte meglepetten.
- Ugyan, ennek a fele sem igaz. A lényeg, hogy mi tudjuk, mi a szitu – adtam egy puszit az arcára.
Sajnos még az interjúkat sem tudtam megvárni, mert fél négyre már a koncert helyszínén kellett lennem. Megérkeztek a táncosaim is, akikkel még háromszor elpróbáltuk a koreográfiát. Betoppantak a többiek. A BEP már reggel óta itt volt, Beyonce Jay-z-vel jött és Rihanna-val, David Guetta hozott pár DJ-s kütyüt, Alesha Dixon, Kelly Rowland és Gaga pedig csak közvetlenül a koncert előtt érnek ide.
Már este nyolc felé járhatott, amikor hívott Lewis.
- Szió Brit! Minden jól megy?
- Szia! Hát, eddig úgy néz ki, minden a rendszerint történik.
- Már lassan ott vagyok.
- Oké. Várlak!
- Szia!
- Puszi!
Nem kellett rá sokat várni, tényleg hamar odaért.
- Izgulsz?
- Picit… - nagyon – de azt hiszem, lenyugodnék, ha most én kapnék egy szerencsecsókot!
- Megoldható! – és megcsókolt. Mennyire nyugtató ez a pasi… Én nem megyek fellépni, itt maradok a színpad mögött örökre… annyira jó vele…
- Na, sikerült megnyugodni? – kérdezte.
- Hát, félig-meddig…
Ekkor toppant be az én kedves Lilly-m. Eddig Sebi-vel és a csapattal volt elemezni az adatokat, mert állítólag őt nagyon érdekli a technika is… maximum Sebi nyelvtechnikái, de hagyjuk.
- Brit! Csókot nem adok, de azért egy baráti ölelés jöhet?
- Gyere! – azzal futott és megölelt. Közben suttogott a fülembe:
- Sebi azt mondta, hogy szeret, és hogy hétfőn eljön velem Manchesterbe!
- Akkor vigyázzatok a házra. Ha nem említettem még volna, hogy engem Lewis elhívott Svájcba, akkor most mondom. Lehet, hogy fogok hozzátok küldeni egy bébicsőzt, mert hát mégiscsak két gyerek felügyelet nélkül…
- Neked ilyenkor is a mókán jár az eszed?
- Hát látod…
- És most pedig következzék Brittany Granger! – hallottam a színpadról.
- Oké, na lássuk a medvét! – indultam fel.
- Sok szerencsét! – hallottam még Lilly és Lewis hangját, utána pedig már elvakítottak a reflektorok…


2 megjegyzés:

Noncsi írta...

ÁÁÁ, dúl a LÁV! :D :D
Nagyon aranyosak együtt!! :D Mind a két páros! :D
Kíváncsi vagyok, hogy a koncertet hogyan írod le! :D

weronyyy írta...

Köszi!
Hát...a koncert nem mindennapi lesz!