2010. február 17., szerda

Örök szerelem, 11. rész

- Mi a problémád velem Naomi?
- Hogy mi? Hónapokon keresztül puhatolóztam Lewis-nál, aztán jött a kis Pussycat, Nicole. Mire végre nehezen rászedtem Lewis-t, hogy jobbat érdemel, betoppansz te! Hogy képzeled?!
- Naomi, nem szeded a gyógyszereid, vagy mi a problémád? Te meg vagy zakkanva!
- Hiába mondasz akármit is, Lewis az enyém lesz, és te sem fogsz tudni majd közénk állni, te kis ribanc!
- Bagoly mondja verébnek! – és lekevertem neki egy pofont. Erre ő nekiugrott a hajamnak.
- Kicsinállak!!!! – ordítozta, mire én is elkezdtem tépni, és belecsíptem a felkarjába.  Ezt még egy önvédelem tanfolyamon tanultam, de először alkalmaztam élőben. Ahogy látom, jól sikerült. Ő a földre rogyott a fájdalomtól. Hirtelen egy csomó paparazzi jelent meg körülöttünk, és fényképezni kezdtek. Már csak ezek kellettek! Szerencsére a kiabálást meghallotta Lewis is, és egy szerelő segítségével szétszedett minket.
- Brit, jól vagy? - kérdezte aggódva.
- Nekem kutyabajom, de ahogy látom Naomi karja lila lesz pár napig!
- Találkozunk még… - sziszegte Naomi.
Lewis-szal bementünk a motorhome-ba.
- Ez mi volt? – kérdezte meglepetten.
- Nincs magánál a csaj. Azt mondta, bármi áron megszerez magának, és hogy majd én sem állhatok közétek!
- Nem gondoltam volna róla. Mindig is, mint egy barát, úgy tekintettem rá…
- Hát látod, ő nem. Mehetünk enni? – tereltem a szót Naomi-ról. Elegem van belőle…
- Persze.
Ebéd után a box-ba mentünk. Lewis édesapja jött oda. Hmm… még alacsonyabb, mint a tévében xD
- Szia Apa! El tudtál jönni a versenyre?
- Amint látod, itt vagyok. Sikerült hamarabb elintézni pár üzleti tárgyalást, és gondoltam, megleplek!
- Hát sikerült. Apa, hadd mutassam be a barátnőmet, Brittany Grangert! – barátnő? Az apja előtt?
- Örülök! – nyújtottam a kezem, de a levegőben maradt, így visszahúztam. Nem nagyon csíp az öreg…  
- Fiam, beszélnünk kellene… - nézett Lewis-ra
- Addig hozok valami innivalót – mondtam… tuti, hogy én leszek a téma.
A büfében találkoztam Lilly-vel.
- Jaj, Brit, annyit kerestelek… mutatták a TV-ben ahogy nekiugortál Naomi-nak. A karoncsípés megérdemel egy csillagos ötöst!
- Azt mondta, Lewis az övé lesz, és én sem állhatok majd közéjük. Aztán leribancozott, én meg nekiestem – meséltem.
- Meg is érdemelte! Hogy mindjárt tőlem is kap! – erősködött.
- Nyugalom, Lilly. Most van nagyobb gondom is, mint Naomi. Képzeld, itt van Anthony, Lewis apja, és hát nem nagyon örül nekem.
- Jaj, Brit… majd pont veled lesz baja…
- De még kezet sem akart velem fogni…
- Majd úgyis megszeretteted magad vele! – bíztatott.
Megcsörrent Lilly telefonja.
- Haló – szólt bele.
- Oké, megyek! – rakta is le.
- Most megyek, mert Sebi hívott, hogy be akar mutatni nekem valakit. Majd még verseny után tárgyalunk. Szia!
- Rendben, akkor majd a verseny után. Szia!
Visszamentem Lewis-hoz, és meghallottam pár szót a beszélgtésből:
- Már hogy szerethettél volna bele 2 nap után? Játszod itt a hősszerelmest, aztán rájössz, hogy mégsincs semmi közös bennetek, és a karrier témával dobod… aztán meg bánkódsz utánuk… közben meg csak a pénzed kell ennek is… a legutóbbi énekesnőddel is hogy jártál…
- De Apa! Brittany egész más, mint a többiek. Ő kedves, humoros és nem a pénzemre fáj a foga. Ő tényleg saját magamért szeret!
- Lewis, ideje lenne kocsiba ülni! – szólt oda hozzá az egyik mérnöke. Visszamentem mellé mosolyogva, mintha semmit sem hallottam volna a beszélgetésből, pedig nagyon fájtak Anthony szavai.
- Á, Mr. Whitmarsh! – és odament a kedves papa a csapatfőnökhöz.
- Lewis, hallottam pár szót, amit… - nem bírom magamban tartani… ez van…
- Jaj, ne vedd a szívedre! Apám majd megenyhül, amint téged megismer… neked nem lehet ellenállni!
- De én nem akarom, hogy esetleg miattam romoljon meg apukáddal a kapcsolatotok!
- Brit én téged szeretlek, apám kénytelen lesz beletörődni!
- Lewis!!! – kiabáltak már ketten.
- Jól van, már megyek! – mondta nekik. – Szerencsepuszi?
Nyomtam egy cuppanóst az arcára, azután felvette a bukót, és beült a kocsiba.

2 megjegyzés:

Noncsi írta...

Jajjj, két oldalról is támadják Britet, ez nem jó! :S
Szuper rész lett Weronyyy!! :D :D Azt a Naomi-verést megnéztem volna! :D

weronyyy írta...

Köszi Noncsi!
Naomi az életben is ilyen verekdős xD... itt meg még kezdeget is :D